Name:
Location: Singapore

Sunday, March 04, 2007

Just For You

爱你,错了吗,为什么会受到这么多惩罚?
他们说的话,像针往心里扎。
我心中的怕,不知该怎么做才可以放下。
只不过想好好的爱一次啊。
带我远走高飞,不去理会,这一个蜚短流长的世界布满虚伪。
是你让我选择沉醉,
繁星守候月不能睡,
只因为爱上了夜的黑。
带我远走高飞,一起去追,有一个叫做幸福的世界没有泪水。
我已经感觉到疲累,
只想在你怀抱入睡,
不在乎别人眼中是非。

There's a reason why I love this song. Not that I'm feeling sad or what la. I have no reason to. Ahaha. Just thought this is so appropriate. Ahaha.Anyways have been busy this few days with mid terms, projects, fund-raising etc. So paiseh if I haven't been blogging regularly huh.Before I finish, I promise I'll be Happy. (Or happier, if you insist. Lol.) And you too. ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home